Thursday, July 21, 2011

Беги Ај...

Седум дома и ми се појававе страшна желба да свирум гитара и ја земувум гитарта и почнувум да свирум ама свирум човече и едно време ми са ја прејадаве сладолед. Ја остаавум гитарта излевум на
тераста и почнувум да летум на дека продавницта. И летум така и оти вечерно време беше гледум нешто црно иде надека мене и коа глеам Џими Хендрикс лете ду мене. Шо мер и ти знајш да летиш му викум. Ехее, јас уд кога знам ми вике туку та чујах ка свириш и тргнах пу тебе ми вике. Заеби ај ела ќе јадме сладолед му викум и си летаме така малко изедеме по един сладолед и воа ми вике човече ние мора да свирме заедно. Е, дек ќе свирме му викум, а и шо иам јас су тебе да свирум. И така си слетах јас на тераста, воа сакше кафе да му сварил сум ама му викум беги бе ај ој лети там нанаки ќе видат комшиите црнец на тераста ќе викнат полиција...

Henry Chinaski

No comments:

Post a Comment