Thursday, October 23, 2014

За инат на сите клише блогови!

И одум така по месечинта, интересно рамно беше, п’ртуклово насекаде и си одум така слушах и музика, ветарче дујше, немше никој и едно време почна да врне дош... е арно де почна ама одејки така ми текна как може да врне дош коа сум на месечинта шо значи дека облаците се под мене. Арно ама ка размислих малко ми текна нели земјата е топка па може одејки по месечинта сум извртел уд друагта страна па сега облаците се пак над мене али хауевр дош врнише, па сеа од дека јбг. И одејки така сретнах един чувек и го питум дека одиш бе и ми вике To the Moon and Back и после го познајах оти беше на Savage Garden пеачут. Застанаме така су него на муабет оти нема ного љуѓе на месечинта, па ма пита шо правум јас и му викум ништо ја музика слушум и са шетум. Е шо музика слушиш ми вике, па му кажувум Екатерина Велика слушум тренутно ама тоа тренутно оти на српски беше и не ма разбра он уд Лондон е оти, и така су муабет не ни приметих дека почна да врне ного јако па го питах него шо мисле од дека врне дошут коа облаците се под нас и ми вике каков дош нели глеиш дека не врне дош и вие шо пеат не се Екатерина Велика. Добро му викум може не се вие ЕКВ ама ти ли си тоа шо са сликалси неќни на фејсбук те видех беше гушнан со една женска и пред вас имше на маста салата и мисури од изедено месо, пола изгризени лепчиња леб и прибор за јадење. Ми вике јас сум, па немој да ме јебеш му викум туку воа стварно врне ми вике, ми врне мер не... ај сеа пушти Канал 77.

No comments:

Post a Comment