Monday, June 20, 2011

Kreativni Nered

Са разбудавум сношти ву 3:50 станах да са напијум вода и ја запаљавум ламбата ву дневната и гледум СЛОН. Седнал на креветут, си гу пуштил телевизурут и си седе. Мене прво шо ми дојде да кажум беше „ еј слон “. И он ме погледна и вике „ зашто правиш слона од мене “?
Ај да ебам мама му си викум воа не ќе е уд тука некак на српско-хрватски ми звуче. И утвурих по едно пиво и воа ми вике слуши сеа, јас не сум слон, јас сум твојта потсвест, само требе малко да... Јаоо, ja sam hipnotiziran... и тогаш се разбудих, ми се пие вода, а можеби и пиво и си викум колко голем бил кути СЛОН...

Henry Chinaski

2 comments:

  1. Од слон-на слон...пази да не се закачиш на сурлата :D

    ReplyDelete
  2. хмм, сурлата познат симбол само шо саке да каже тука...

    ReplyDelete