Tuesday, January 11, 2011

Рокенрол на Плин

       Еј, мама му а да ебам, шо време дојде ламбичките на елката ми светат само на ефтина струја, оти ву времто на Бранко The Red One, сметки не се плаќаа, плаќше кој саке и после им ја даде ЕСМ на Австријците за без пари ама им кажа оти имат ного пари за земување уд неплатени  сметки и сеа, покрај тоа шо струјта е ного с'кпа на некои има идат сметки за 10 години. И кој ќе си каже оти сметки постари уд 2 години не се плаќат,тоа не плаќе, а другите си плаќат.
    Туку јас коа видех каква е работта си викум дај јас да си ја направум гитарта на плин, шо е сигурно сигурно е и така направих. Сеа си купувум една плинска боца уд продавницта уд тие за кафе варење и си ја клавум позади на гитарта, ама неќни па на сред соло ми се истроши боцта и ептен беше за никаде, ама тоа е.

No comments:

Post a Comment