Tuesday, January 11, 2011

Downtown New York

Ја как на един ного славин чувек му пропадна кариерта.
Си одме така сред Њујорк Јас, Гоце Арнаудов и Миг Џегер. И едно време Миг Џегер вике ај елајте су мене ке одме на коктел имало отварање на некуј кафич во Њујорк и он бил поканан. Ми арно викум јас, ај ќе ојме, на Гоце па дек да му кажиш он там оде, не праве проблем. И флевме там  се убаво, убав кафич и иде келнерут и на пите шо ке пијме. Јас викум Скопско, Гоце и он си нарача Скопско, а Џегер вике дај един  Д'б  за мене. Јас и Гоце испијаме пу 2-3 Скопски, а воа другиут коа за зачеша Д’б па Д’б и едно време иде келнерут и му вике нема Д’б веќе. И воа вике добро чим нема ќе одум да са измочум јас, оти баја испија. Само шо утиде ву WC-то, дизџокејут  вике ај сеа ќе имме чест Миг Џегер да ни испее една песна и едно гулемо светло гу осветли Гоце. Воа незнае шо да праве. Ми шо ке праве, са качи на сцента и викна : Ај да беше стрела песнаваааа.....и само шо ја отвори устата сите гости си утидеа. Ву тоа момент излеве Џегер уд WC-то и ма пите зашо си отиделе сите. Јас му викум, ми нема веќе Д’б шо ќе седат. И арно, си излеземе и ние, ама после тоа ного гу критикува Миг Џегер пу весницте и телевизијата и така почна да му пропаѓе кариерта. Почна секуј ден Д’б да пие и сеа неам гу видено уд дамна.

1 comment: